Codziennie udostępniamy także pulę biletów dla osób nieumówionych, jednakże z uwagi na okres urlopowy, liczba tych biletów jest ograniczona i brak wcześniejszego umówienia terminu nie daje gwarancji obsługi, a priorytet obsługi mają osoby wcześniej umówione.
W jaki sposób umówić się przez internet? Wystarczy kilka kroków!
Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner „Internetowy System Kolejkowy”, który znajduje się w zakładce „Dla mieszkańców”.
Wybierz rodzaj usługi, którą chcesz załatwić, wpisz swoje dane, dokonaj wyboru daty i godziny przybycia, zapoznaj się z Regulaminem i kliknij pole „Zarezerwuj”
Jeżeli w formularzu podałeś adres e-mail, potwierdzenie rezerwacji otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową, w przeciwnym razie zapisz numer rezerwacji wyświetlony na ekranie.
W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się na parterze przy wejściu do Sali obsługi. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.
Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany.
W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.
Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.
Uwaga! Klienci, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać w automacie bilet, wybierając usługę, której dotyczy załatwiana sprawa. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.
Internetowy System Kolejkowy
 Ewidencja ludności - tel. 32 43 48 109
 Dowody osobiste - tel. 32 43 48 110
 Prawa jazdy - tel. 32 43 48 107
 Rejestracja pojazdów - tel. 32 43 48 103

 
  
  
  
 