Co ważne, osoby, które umówią się przez System Kolejkowy obsługiwane są w pierwszej kolejności i nie muszą czekać w kolejce. W jaki sposób umówić się przez internet? To proste!
Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner „Internetowy System Kolejkowy”, który znajduje się w zakładce „Dla mieszkańców”.
Wybierz rodzaj usługi, którą chcesz załatwić, wpisz swoje dane, dokonaj wyboru daty i godziny przybycia, zapoznaj się z Regulaminem i kliknij pole „Zarezerwuj”
Jeżeli w formularzu podałeś adres e-mail, potwierdzenie rezerwacji otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową, w przeciwnym razie zapisz numer rezerwacji wyświetlony na ekranie.
W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się na parterze przy wejściu do Sali obsługi. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.
Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany.
W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.
Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.
Uwaga! Codziennie udostępniamy także pulę biletów dla osób nieumówionych przez Internet, jednak liczba tych biletów jest ograniczona i brak wcześniejszego umówienia terminu nie daje gwarancji obsługi, a priorytet obsługi mają osoby wcześniej umówione.