Dla niepełnosprawnych ikona Wielkość czcionki ikona Wersja kontrastowa ikona Szukaj ikona
BIP Żory Dla niepełnosprawnych ikona Wersja kontrastowa ikona Szukaj ikona

Nie marnuj czasu na czekanie, skorzystaj z Internetowego Systemu Kolejkowego

Chcąc zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy czy wymienić dowód osobisty w Urzędzie Miasta Żory nie trzeba czekać w długiej kolejce! Wystarczy umówić się na wizytę przez elektroniczny Internetowy System Kolejkowy. Terminy są bardzo szybkie.

Co ważne, osoby, które umówią się przez System Kolejkowy obsługiwane są w pierwszej kolejności i nie muszą czekać w kolejce. W jaki sposób umówić się przez internet? To proste! 

Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner Internetowy System Kolejkowy, który znajduje się w zakładce „Dla mieszkańców”.

Wybierz rodzaj usługi, którą chcesz załatwić, wpisz swoje dane, dokonaj wyboru daty i godziny przybycia, zapoznaj się z Regulaminem i kliknij pole „Zarezerwuj”

Jeżeli w formularzu podałeś adres e-mail, potwierdzenie rezerwacji otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową, w przeciwnym razie zapisz numer rezerwacji wyświetlony na ekranie.

W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się na parterze przy wejściu do Sali obsługi. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.

Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany.

W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.

Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.

W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.

Uwaga! Codziennie udostępniamy także pulę biletów dla osób nieumówionych przez Internet, jednak liczba tych biletów jest ograniczona i brak wcześniejszego umówienia terminu nie daje gwarancji obsługi, a priorytet obsługi mają osoby wcześniej umówione.

Zobacz więcej aktualności