Od września zmiany na liniach MZK

Od najbliższego piątku 1 września wchodzą w życie skorygowane rozkłady jazdy autobusów Międzygminnego Związku Komunikacyjnego w Jastrzębiu-Zdroju na  liniach 117 i 122 oraz 308A w Żorach.

Na linii 117 nastąpi przesunięcie czasowe kursu z przystanku „Dworzec Arki Bożka” z godziny 21:25 na godzinę 21:20. Z kolei na linii 122 nastąpi wydłużenie trasy kursu o godzinie 14:25 z „Dworzec Zdrój” do przystanku „Pielgrzymowice Pętla Zebrzydowice” oraz kursu powrotnego rozpoczynającego się z przystanku „Pielgrzymowice Pętla Zebrzydowice” o godzinie 15:10. Zmiana dotyczy dni roboczych w okresie nauki szkolnej.

Zmiana na linii 308A polega na wydłużeniu niedzielnego kursu o godzinie 6:10 z przystanku „KWK Krupiński" do przystanku „Al. Jana Pawła II – Bajerówka”. Do tej pory kurs ten kończył się na Dworcu Autobusowym w Żorach.

Autobusy MZK

Najnowsze:

Konsultacje społeczne ws. projektu „Gminy z dobrą energią"

Prezydent Miasta Żory zaprasza  mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych projektu Regulaminu naboru wniosków i realizacji projektu pn. „Gminy z dobrą energią" - wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych na terenie Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego.

4 maja Punkt Paszportowy będzie nieczynny

W piątek 4 maja 2018 roku nie będzie można załatwić spraw związanych z wydawaniem paszportu w Punkcie Paszportowym, znajdującym się przy ul. Bramkowej 28 w Żorach.

Awaria telefonu w Ośrodku Interwencji Kryzysowej

Osoby, które chciałyby w najbliższych dniach skontaktować się z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej w Żorach powinny skorzystać z tymczasowego numeru telefonu komórkowego. Związane jest to z awarią linii telefonicznej w OIM.

Rodzinna zabawa podczas „Biegu Nadziei”

Już w najbliższą niedzielę, 22 kwietnia w Parku Cegielnia biegacze i miłośnicy Nordic Walking wezmą udział w Charytatywnym „Biegu Nadziei”.

Urząd Miasta stawia na e-usługi

Dzięki dofinansowaniu unijnemu w Urzędzie Miasta Żory wdrożonych zostanie 8 e-usług publicznych, które umożliwią zdalną interakcję z klientami.